FAQ

Ik twijfel over mijn maat, welke maat moet ik nemen?  
 
Twijfel je over een maat? Neem dan gerust contact op met ons, dit mag zowel via mail, telefonisch, instagram of facebook! Wij geven jou zo snel mogelijk advies over de pasvorm en hoe de klanten de pasvorm ervaren in de winkel!
 
Het product dat ik wens is uit stock.  
 
In sommige gevallen wordt een stuk nog aangevuld op de webshop , indien dit niet het geval is kunnen we deze soms nog bestellen. Neem hiervoor contact op met ons! Hoelang duurt zo’n bijbestelling? Reken hier een 3 tot 4-tal werkdagen voor!
 
Ik heb een cadeaubon nodig, maar geraak niet meer tot bij jullie in de winkel, kan ik deze online bestellen?
 
Ja dat gaat zeker! Bestel een cadeaubon via deze link. Je kan kiezen tussen een fysieke cadeaubon (deze wordt opgestuurd via de post en ontvang je meestal binnen de 2 werkdagen) of je kan kiezen voor een digitale cadeaubon (deze wordt binnen de 24 uur opgestuurd via mail). Is het een last minute cadeautje en zit er spoed achter? Neem dan contact met ons op en wij zorgen voor een ultrasnelle levering!
 
Kan ik een cadeaubon online verzilveren?
 
Jazeker, neem contact met ons op en vermeld zeker het nummer dat je op de cadeaubon kan terugvinden. Wij bezorgen je zo snel mogelijk een unieke code die je kan gebruiken bij het afrekenen op onze webshop.
 
Kan ik een bestelling terugsturen?  
 
Ja, dit kan indien het stuk totaal niet is wat je ervan verwacht had of indien je de verkeerde maat hebt besteld. Gedragen, beschadigde of gesoldeerde stuks worden niet aanvaard. Neem altijd zeker contact met ons op indien je iets wilt terugsturen. De verzendingskosten hiervoor zijn voor eigen rekening. Je mag retours wel altijd gratis droppen in onze winkel!
Wij zorgen ervoor dat het saldo van de teruggestuurde stuks zo snel mogelijk op jouw rekening staat (verzendingskosten worden nooit terugbetaald). Indien wij een fout hebben gemaakt vergoeden wij natuurlijk alle kosten. Is het item wel totaal je ding en wil je gewoon omruilen naar een andere maat? Neem dan zeker contact met ons op!
 
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?  
 
Je pakje wordt in de meeste gevallen binnen de 24u na plaatsing en betaling verzonden, behalve op maandag en dinsdag (wegens wekelijkse sluitingsdagen).
 
Welke betaalmethodes bieden jullie aan? 
 
Je kan ervoor kiezen om via bancontact te betalen (de app, pc-banking of QR-code) of via overschrijving. Houd er wel rekening mee dat bestellingen pas worden verstuurd bij ontvangst van de betaling. Indien je voor bancontact kiest kunnen we de bestelling meteen versturen, bij overschrijving moeten we wachten tot het bedrag op onze rekening staat (kies daarom zeker voor een instant-overschrijving).
 
Hebben jullie ook een fysieke winkel?  
 
Jazeker, een super mooie winkel! Je kan ons vinden op het Gemeenteplein 18 te 1861 Wolvertem (Meise), België.
 
Verzenden jullie ook internationaal en zo ja wat is de kostprijs hiervan?  
 
Jazeker, naar de meeste Europese landen kan je zonder problemen online een bestelling plaatsen, de verzendingskosten hiervan bedragen 12 EUR. Heb je toch problemen bij het afrekenen kan het zijn dat we dat land niet hebben ingesteld op onze webshop. Neem daarom zeker contact met ons op en dan proberen we dit te regelen!
 
Do you ship international?
 
Yes, we ship to most countries of the European Union. If you have problems at the check-out it’s possible your country isn’t set on our webshop. Contact us and we’ll try to arrange it! Shipping to countries in the European Union cost 12 EUR.
 
Mijn vraag staat hier niet tussen?  
 
Wij helpen je graag verder! Neem contact met ons op!