TOTALE UITVERKOOP WEGENS VERHUIS (selected items only) // 2 stuks -20% (code "UITVERKOOP20") // 5 stuks -30% (code "UITVERKOOP30")

Ruiling & retour


de wettelijke waarborg is van toepassing (garantiewet van 01/09/2004)
 

Is het stuk totaal niet wat je ervan verwacht had of heb je de verkeerde maat besteld? Dan kan je ruilen of retourneren, dit binnen de 14 dagen na levering. Opgelet; gedragen, beschadigde of gesoldeerde stuks worden niet aanvaard*.

 

Wil je iets ruilen?

 
Stuur een mail naar stephanie@mamezelle.be met het ordernummer, contactgegevens en welk item je wilt ruilen of maak gebruik van het modelformulier voor herroeping. Wij kijken na of het item waartegen je het wilt ruilen nog beschikbaar is. Je kan het item terugsturen (verzendingskosten zijn voor eigen rekening) of gratis droppen in onze winkel! Vergeet zeker niet bij het terugsturen ons een track&trace te bezorgen! De verzendingskosten voor het opsturen van de nieuwe items zullen niet aangerekend worden.
 

Wil je iets terugsturen?

 
Stuur een mail naar stephanie@mamezelle.be met het ordernummer, contactgegevens en welk item je wilt terugsturen of maak gebruik van het modelformulier voor herroeping. Bij aanvaarding mag je het item terugsturen (verzendingskosten zijn voor eigen rekening) of gratis droppen in onze winkel. Vergeet zeker niet bij het terugsturen ons een track&trace te bezorgen! Van zodra wij jouw teruggestuurd item hebben ontvangen zorgen we ervoor dat het saldo zo snel mogelijk (binnen de 14 dagen) op jouw bankrekening staat (verzendingskosten worden nooit terugbetaald, indien wij een fout hebben gemaakt vergoeden wij natuurlijk alle kosten).
 
* Indien het product beschadigd of gebruikt is, wordt de consument aansprakelijk gesteld voor eventuele waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het behandelen van de goederen dat verder gaat dan nodig was om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Betreft de douanekosten kan Mamezelle hiervoor niet verantwoordelijk gesteld worden en vallen deze volledig ten laste van de klant. 
Voor goederen die worden teruggestuurd en verloren of beschadigd geraken tijdens het transport kan Mamezelle niet aansprakelijk worden gesteld, dit is op risico van de klant.
Heb je iets teruggestuurd, maar ons hiervan niet van verwittigd en wordt het pakket teruggestuurd naar de ontvanger wegens niet ophaling? Dan kan Mamezelle hier niet verantwoordelijk voor worden gesteld.